Klantenservice kpn

Bij telecombedrijf kpn kun je terecht voor veel verschillende diensten en producten en het is dan ook niet verwonderlijk dat zij veel klanten hebben. Als klant heb je natuurlijk af en toe een vraag en daarvoor kun je terecht bij de klantenservice van kpn. Je kunt bij dit bedrijf terecht voor heel veel verschillende zaken, namelijk:

  • internet
  • vaste telefonie
  • mobiele telefonie
  • televisie

En dan kun deze producten ook nog combineren in verschillende pakketten, net wat het best bij jou past. Je kunt hierover informatie inwinnen bij de klantenservice van kpn, maar je kunt natuurlijk ook een bezoek aan hun website brengen. Daar kun je ook alle informatie vinden die je nodig hebt met betrekking tot de specificaties en prijzen van de diensten die je bij hen af kunt nemen. Het fijne daarvan is dat je het dan allemaal als tekst voor je hebt staan en dat maakt het eenvoudiger om het te vergelijken met de varianten die andere telecombedrijven aanbieden. Maar heb je een vraag over een product en kun je het antwoord hiervan niet meteen online vinden, dan is het uiteraard altijd mogelijk om gewoon de klantenservice bij kpn te benaderen. Dan weet je zeker dat je een goed antwoord op jouw vraag krijgt.

Klantenservice kpn benaderen

Op wat voor manier kun je nu in contact komen met de klantenservice van kpn? Er zijn verschillende manieren waarop jij je vraag kunt stellen. Je kunt in de eerste plaats natuurlijk een kijkje nemen op de website bij de veelgestelde vragen. Heb jij last van een storing en wil je daar graag meer over weten? Dan kun je eenvoudig weg je postcode op de site invoeren en dan kun je meteen zien of een storing al bij hen bekend is en zo ja, wat er aan de hand is en wanneer het weer opgelost wordt. Daarnaast kun je natuurlijk ook de medewerkers van de klantenservice kpn benaderen en dit kan op verschillende manieren. Via hun website kun je via de livechat in contact komen met een van de medewerkers. Ook bellen is natuurlijk een optie, net als het sturen van een bericht via Facebook of Twitter. Spreek jij liever rechtstreeks met iemand, dan kun je ook met je vragen terecht bij een van de winkels die verspreid door Nederland zitten. Er zijn dus veel verschillende manieren waarop jij de klantenservice bij kpn kunt bereiken, wat betekent dat je een vorm kunt kiezen waar jij je het prettigst bij voelt.

Telefonisch contact

Wil jij graag telefonisch contact met de klantenservice van kpn? Dan is het goed om te weten dat er verschillende telefoonnummers zijn voor verschillende vragen en klachten. Zo kun je als je een kpn-abonnement hebt bijvoorbeeld vanaf je mobiele telefoon gratis via een speciaal nummer hen contacteren. Ben je in het buitenland en heb je een vraag over bijvoorbeeld de tarieven, dan kies je een ander telefoonnummer. En heb je een vraag over internet of televisie, dan kun je weer bij een ander gedeelte van de helpdesk terecht. Zo is de klantenservice van kpn dus eigenlijk opgedeeld in verschillende segmenten. Op de website De Klantenservice kun je precies vinden voor welk onderwerp je welk nummer moet draaien. Prettig van de website van De Klantenservice is dat zij daar ook de keuzemenu’s, waar je telefonisch altijd mee te maken krijgt, helemaal uitgeschreven hebben. Zo kun je nog voordat je belt, meteen kijken welke opties je moet kiezen. Dat maakt het doorlopen van het keuzemenu een stuk eenvoudiger en sneller. Wil jij contact opnemen met de klantenservice van kpn, kijk dan dus zeker eerst even op de website van De Klantenservice!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn